bskkk Merhaba. Evet 3.5 yasında kızım 2ay önce oldu. Biz kasım ayında ilk gitmiştik agrısı var dıye. Ozman 2kanal tedavisi 6 dolgu var demişlerdi. Hepsi azı dişler. Biz o süreçte aneztesiden korktugumuzı için arastıra yaptık farklı doktor ve yerlere gittik. 6 aylık bir süre gecti. Bu dönemde dolgunluk dişler kanal tedavilik oldu. Zaten doktorlar demişti cabuk ilerleme yapar diye ki öyle oldu. 2ay önce işte. 6 kanal tedavisi yapıldı o dişler ie kron kaplama yapıldı. 2tane de dolgusu var. Hepsi azı dişler. Önlerde bişey yoktu. Operasyon 1.5 saat sürdü. Bizi sürekli içersen bilgilendirme yaptılar içimiz rahat etsin diye. Kızıma damar yolu acılırken durmaz dediğimiz için. Öncesinde meyve suyu içinde sakinleştirici verildi. 10 dk içinde zaten uyustu elini kolunu kaldıramayacak hale geldi. Sonra operasyon odasına götürdük. Hem sakin kaldı hem korkmamış oldu. Cıkınca da 30 dk agladı bogazım acıyor dedi. Aneztesi uzmanı yanımızdaydı cok normal bu süreç sıkıntı yapmayın dedi. 3-4 saat sonra corba içirdik. Akşamda katı yemeye başlamıştı. Agrı VS hiç olmuyor ama aneztesi etkisiyle 2gün hep uykuluydum ve oldugu yerde uyuyordu. Buna da normal dediler zaten. Korktugumuz gibi olmadı yani cok şükür. Birde 16 kılonun altına aneztesi uygulanmıyor dediler bilginiz olsun. Birde en önemlisi cocuk da soguk alhınşıgı nezle grip öksürük hapşırma ateş VS gibi hastalık olursa mutlaka operasyon öncesi doktora bildirin gerekirse günü erteleyin o sekilde aneztesi almasın diyorlar. Ben ona cok dikkat etmiştim.