asaf03
Cok gecmis olsun
Ayni durum dayimda var
Ozele Ortopedi gitti ama yardımcı olamadi beyin cerrahisine yonlendirdi.
Bende devlet hast ona randevu aldim amaa Instagram’da bu sekilde ücretsiz yardimci olan profesör doktorlar var isterseniz farkli bir görüş icin yazabilirsiniz.
Emar sonuçlarinizi atıyorsunuz size ne yapmaniz gerektiği konusunda yardimci oluyorlar.
Dayim için ameliyat demedi ama bikac rontgen gerekecek sanirim fizik tedavi gerekiyor
Diğer konuya gelince yani biraz uzunca yazacagim k bakma
Simdi benimde belimde ve boynunda fitiklar var
Özellikle boynumda ki ileri derece
Bende bir tek doktora sabit kalanlardan değilimdir
Coook kez farkli alan dr sonuçlarımi gosterdim
Hepside bana ameliyat sart dedi (devlet hast)
Nöroloji doktorum, onermiyorum ameliyat olmani fizik tedavi ile agrilarinin ustesinden gelirsin demisti. Yasam kaliteni degistir.ameliyat olursan hic bir zaman eskisi gibi olamazsin..Fazla asılma agir şeyler kaldirma dedi.
Beyin cerrahisi ameliyat oneriyorum yada bu sekilde yasamaya alisman gerekiyor dedi
Sonra fizik tedaviye gittim
Sizin durumunuz fizik tedavi ile duzelecek değil ileri boyutta ama anlik rahatlamalariniz olur
Ben nöroloji doktorumun sözünü dinledim
1 sene oldu agrilarim ciddi oranda azaldi. Eskiden ağlayarak acile giderdim igne yapilirdi agridan kivranirdim. Birde bu ağrıların pik yaptigi zamanlar oluyor sonra buda geciyor.
Mesela nerdeyse sifira indi agrilarim
Annem kolundan ameliyat oldu
Ve cok pisman olduguna simdiki aklım olsa olmazdim diyor
Ozelde oldu ve sonrasinda fizik tedavi gördü
Çünkü gerçekten bu durum fizik tedavi ile iyilesiyor
Ve hastanin psikolojisi onemli
iyilesecegine inanmalı ve gayret etmeli. Annem cok gayret etti fizik tedavi konusunda gerek hastanede gerek evde. Doktorlar bile hayret etmisti.
Halam kolundan ameliyat oldu ve kolu çolak kaldi 4 kez ameliyat olmasına rağmen düzelmiyor.
Evde olabildigince duzenli doktorun verdigi fizik tedavileri yapsin derim.
Duş cok iyi geliyor kaslarin gevsemesi konusunda
Ben derim ki onceliginiz Fizik Tedavi olsun bi kaybiniz olmaz
Cogu doktor kesip bicmeyi seviyor