Ben de 50 kg ile hamile kaldım, 62 kg ile doğuma girdim, çok kısa sürede bol su içerek, şekerli birşey yemeyerek(züber, fındık, ceviz, fıstık, emziren anne çayı, rezene çayı, günlük yemek hariç) kilo verdim,şu an bebeğim 15,5 aylık ve 4 kg yı geri aldım, 54-55 arası gidip geliyorum. Bebiş durmadığı için çok hızlı yemek yemekten ne yediğimi anlamıyorum habire yeme ihtiyacı duyuyorum o yüzden kendime çeki düzen vermeye karar verdim. Bol su ve ekmek keserek başladım☺️