merkursavascisi_06 Şimdi Niloya izliyoruz haftanın günleri şarkısı çok tatlı geldi😅 şarkıları genel olarak güzel zaten siz hangisini seviyorsunuz ? Annem bana bir toka almış komik oldum ben komik oldum da çok güzel
Meri-Mel merkursavascisi_06 Hiç izlemedik kızım 26 ay 15 günlük oldu sadece rafadan tayfa açtım bir iki kez bir de eğitici bir iki şarkı bir bakayım nasıl 🙈
egelsenkonuss merkursavascisi_06 en sevdiğimiz kurbağalı tokalarımız takip kızımla virak virak şarkısını söylemek 😀😀😀
Kisirvetursu merkursavascisi_06 Her şarkısı güzel ya ben niloya yi coookk seviyorum böyle ramazan akşamları iftar sofraları, piknikleri bahçeden bir şey toplamalari çok hosuma gidiyor 😅
merkursavascisi_06 Kisirvetursu ben bazen niloyaya gıcık olsam da mesajları açısından başarılı bir yapım😇 aile dostu💖