kitapkokusu_ benim oğlum da 3 yaşında ve bence o da bana fazla bağlı yaa. Çalışmıyorum hep evdeyim, oğlum da hep evde kreş falan durumu yok, hep birlikte olduğumuz için mi bilmiyorum asla bırakıp bi yere gidemem mesela, kendisi babasıyla falan dışarı çıkıyordu ben evde tek kalıyordum artık onu da yapmıyor 1 2 aydır nereye gidecek olsalar anne sende gel diyor evde tek kalınca üzülme ama diyor ağlama sakın babamla ben gidince diyor. En basiti üst katta babannesi var sabah kahvaltı edip ilk iş babannesine giderdi şimdi onu da yapmıyor, sen git bende birazdan gelicem diyorum yok seni bekliyorum beraber gideriz diyor, illa gitmek isterse canı kapının onunda defalarca öpüşüp sarılıyoruz öptüm anneeemm üzülme sakın falan diye bağırıyor merdivenlerde bana. Hiç üzülür muyum annem gitte 5 dakika kafamı dinleyim 🥲 öncelerden yaptığım bir hareket bişey mi bu duruma sebep oldu hiç bilmiyorum ama bu bağlılık içten içe etkiliyor beni de düşünmeden edemiyorum yani.