İyi akşamlar Anneler . Soru belli saçlarımı boyatmam lazım ama tam 40 ımın çıktığı gün bebek mevlütüm var . Ve 1 yıldır saçlarımı boyatmıyorum beyazlarım desen cabası . Bana boyatma boya tutmaz falan diyenler var ama siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında