Bsjdldkdkdld aslinda donusumlu vermek artik pek cok doktor tarafindan dogru bulunmuyor ama burada soyle ilerleyebilirsiniz. Orn atesi 38.5 alti ve hali keyfi yerinde ise atesi biraz dusene kadar ustunu tamamen soyma ve ilik bir dus iyi gelebilir. Ama direncli bir ates varsa mesela calpol verdiniz ayni ilac araligi 6 saattir fakat bu sure dolmadan ates yine 38.5 ustune ciktiysa once ilik bir dus ile biraz dusurmeye calisip baktiniz olmuyor calpolden 4 saat sonra dolven verebilirsiniz. Ve atesi dolven dusurdu ise artik yolunuza hep dolvenle devam etmeniz gerekir. Bu arada calpol bizde hic ise yaramazdi ben hep dolven kullanirdim o zaman mutlaka etkisi olurdu. Birde yine bu suruplar acildiktan 3 ay sonra pek etkili olamiyor bunu da goz onunde bulundurabilirsiniz. Benim yaklasimim hep soyle oluyor gun icinde hali keyfi yerinde ise atssi 39 olana kadar ilac müdahalesi yapmiyorum. Ustunu soymak ve dus aldirmak seklinde ilerliyorum, 39 olunca ilac veriyorum ki vucut da biraz bagisiklik kazansin diye. Gece yatarken de rahat uyumasi icin atesi 38.5 civarindaysa veriyorum ilacini. Paylasmak istedim, tabi sizin doktorunuz bu sekilde uygun goruryorsa onun dedigini uygulayabilirsiniz, tekrar gecmis olsun🌸