Lavinia_- Kızlar gündüz 11 gibi süt çıkardım buzluktan dışarı çıktık orada vericektim ama veremedim saat 5 e kadar buzu çözülmemişti çünkü bebek çantasının termos yerindeydi 5 te de alıp buzdolabına koydum şimdi bebeğime versem bir sorun olur mu