peraninnannesi 4.5 aylıkken çalışmaya başladım, kendine hep şunu söyle bunu bebeğimin geleceği için yapıyorum. İlk 1 yaşına kadar 4 saat çalıştım haftanın 5 günü. Ne çamaşırı bitiyor, ne ütüsü, koca ilgi bekliyor, kendime zaman ayırma hep geçecek dedim büyüyecek şimdi 3 yaşında ve ben güzel birikimde yaptım çok şükür şimdi anne işe gitti gelicek, işe giderken ağlamıyor