tazemomyy Bebeğim 13 aylık oldu, geceleri hala 2 saatte bir uyanıyor. Bu zamana kadar deliksiz 4 saat uyuduğu olmadı. Deliksiz uyumayı geçtim uyanma sayısı ne zaman azalıcak. Bebeği böyle olan var mı, uykuya hasret kaldım