Perii0 sebur rica ederim ❤️ 1 ay önce gitmiştik en son,net hatırlamıyorum ama 1800 dü diye tahmin ediyorum
necibece Perii0 ben memnun kalmadım burak beyden.. Çünki kızımda sarılık belırtısı vardı tahlıl yapmadıgı ıcın tedavıye cok gec basladık ve cok yıprandık ..
Perii0 necibece yaaa çok üzüldüm sizin adınıza geçmiş olsun❤️ ben bir problem yaşamadım çok memun kaldık biz