Esinzhl SiprayiL Yani zevkinize uygun mu bilemem ben renk olarak da model olarak da bu tarz mutfakları beğeniyorum. Bembeyaz değil ama koyu boğucu da değil. Sıcacık hissettiriyor bu tonlar ve mutfaklar. Ve cok kaliteli görünüyor bence. karar sizin nasil mutlu olacaksanız oyle yaptirmalisiniz 😍
3kedili2bebekli SiprayiL ay solmadi sararmadi mii beni kesinlikle uyardı yaptirdigim her oyle küçük bir yerde de değil büyük bir firmwda yaptırdım beyaz lake dolaplarım
Anka29 SiprayiL Şahsen beyaz mutfak Ev yaptırdım bembeyaz olsun istedim iyi ki öyle istemişim.Zevkime güvenirim ben ve çevremde öyle🤍 Ferah ve modası hiç geçmez fikrimce.Kulpları ile patlatın🪞
Orenda_ SiprayiL Benim baktığım mutfak modeli de bundan aşko gri beyaz modeli çok iyi duruyor.Bende böyle yaptıracağım inşaallah nasip olursa🙏🏻💕
mondecaidensecmeler SiprayiL beyaz guzel kvgilin mutfak dolapları krem ama çok güzel duruyor bogmuyor bence yapılışına göre degisir
acimavi SiprayiL mutfağımı yaptırırken alt dolapları koyu mavi, üst taraf beyaz diye düşünüyordum ama dekorasyonu yapacak olan kişi koyu renk boğar bir süre sonra bunalırsın yine de karar senin demişti, komple beyaz yaptırdım ve çok memnunum😁 eğer mutfak m2 si büyük ise üstteki renkler yakışabilir, onda da tamamı değil bazı kısımları koyu renge uygun daha açık bir renk ile kombinlenerek daha ferah olur
rana0234 Bence de beyaz ve ferah olmalı,o mutfağa hevesle girmeli insan.Sonucta günün büyük bir bölümü mutfakta geçiyor,hem sade olursa sıkılmadan,modası geçmeden uzun süre kullanırsınız diye düşünüyorum.Temizligi zor olabilir fakat iç açıcı bence🙏😍
26merve26 SiprayiL zaten mutfak mecbur bi kalabalık oluyor yani Ocak beyaz eşyalar işte tezgah üstü eşyalar ne kadar şasede tutulmaya çalışılsa yaşam alanı olduğu için kalabalık o yüzden beyaz bence hatta tezgah dolap arası da olabildiğince sade olmalı o zaman çok geniş güzel duruyor bence
Bcglcn SiprayiL benim mutfak dolaplarım ilk fotoğraftaki gibi koyu ve kulpsuz hatta direk aynı renk diyebilirim. Ben çok memnunum modern duruyor ayrıca mutfağımı boğmadı. Ama benim mutfağım aşırı büyük ve güzel ışık alıyor. Mutfağınız büyükse kesinlikle tavsiye ederim evime her gelen mutfak dolaplarını soruyor çok beğeniliyor
aycoregim SiprayiL alttakini bizim mutfak sandim shsj benim dolaplarim da ayni bu renk, gunes alan ust duvarlar koyu, gunes almayan alt dolaplar acik kahverengi. Cappuccino gibi bir renk. Bir de fotoğrafta gorunce fark ettim de tavana kadar dolap olunca bayagi daraltiyormus gorusu
maysamoms33 SiprayiL koyudan kastım bu işte ilk fotoğraf muazzam ya bayıldım böyle yeşil ya da gri mat ama ne süper duruyor mutfaklarda nasip ederse bende ilk fotoğraftaki gibi olsun çok isterim