Kızlar 2_3 aydır mide bulantısı , ağrısı, yanması için içmediğim ilaç kalmadı heralde, endoskopi yaptırdım gastrit var dedi bakan doktor, gastrit böyle uzun sürer mi, çaresi yokmu, ne yesem ağrı yapıyor, bıktım artık, geçmezmi bu illet, varmı yaşayan bu şekilde