Kızlar bebeğim 10.5 aylık bugün bi anda ateşi çıktı salya akıtıyordu birkaç gündür ilk azılar çıkmıştı 7 dişi var acaba ikinci azılar mı çıkıyor ya o kadar kötü bi gündü ki ne yapsam susmadı hastaneye gittik ateş düşürücü iğne ve hava verdiler düzeldi mızmız gene tabi artık çok yoruldum kızlar ne zaman düzeliyor ya kaç aydır çekiyorum ona üzülüyorum en çok da ağrılar içimde kıvranıyor