simdibencee
Narkozdan biraz geç ayılmışım.. Ki odaya geldiğimde haaala kendime gelememiştim 🫠
3400 falan bekliyorduk, dr hanım yanılmış tosuncuk bir şey dedi annem, şey demiştim; erkek mi 😱 yok yok dediler o sırada Begüm odaya geldi
Görünce gözlerim dolu dolu “ Anneeem çıktın mı seeen?” Dedim 😂
Videosu da var kardeşim sağ olsun sürekli hatırlatır o şapşallığımı 🥹