Kızlar iyi akşamlar, kızım 1 yaşına girmek üzere. Ek gıdaya geçtiğimizden beri neredeyse her gün yoğurt veriyorum. İçine ceviz muz elma bebek bisküvisi falan koyuyorum sade vermiyorum pek. Yoğurduda kendim yapıyorum jersey sütten güzel yağlı kaymaklı yoğurt oluyor. Ama çevredekiler yoğurdu çok verme çocuğu zayıflatır diyorlar. Kızımın zaten doğduğundan beri kilo problemi var hep alt sınırda alıyordu. Ek gıdaya geçince de öyle devam etti. Sözün kısası zayıflığının bi sebebi de yoğurt olabilir mi? Bilgisi olan var mı?