Beyicee1 Merhabalar, benim de 18 aylık bir oğlum var, tek derdi her şeyi ağzına sokmaya çalışmak 🥲 sürekli dişlerini kaşımaya çalışıyor ve aylardır böyle, bazen hiç sonu gelmeyecek gibi hissediyorum. Oyuncakları her zaman amacı dışında kullanır, etkinlik falan çok zor bizde canı ne isterse onu yapmaya çalışıyor. Çok güzel kartlarımız vardı ama kartları yemeye çalıştığı için sakladım 🫠 arabalarla oynamayı seviyor, tekerlek delisi, akülü arabayla falan gezmeye bayılıyor, açık alanı çok seviyor hep dışarı çıkıyoruz çok mutlu oluyor. Normal arabada gezmeyi de seviyor. Evde eline bir kaç oyuncak alıp sehpa gibi düz bir zemine koyup birleştirip bir şeyler yapmaya çalışıyor kendince, baya oyalanıyor ama bu şekilde. Salonumuzun ortasında oyun alanı var Allahtan oyuncaklar orda toplu duruyor sadece oynayacağı bir kaç parçayı alıp çıkıyor. Bağırıp koşuyor gülüyor falan. Bizde böyle şimdilik 🙃 çok da uzun yazmışım ☺️