Syst33 Bebeğim 3550 gram doğdu 3300e düştü 1 aylık olduk 3800 gram olmuş doktor çok az almış dedi yediğini kusuyor bu yüzden bu mamayı önerdi ama nasıl kullanacağımı sormayı unutmuşum emdikten sonra mı vericem yada tek öğün olarak mı
ML0919 Üzerinde yazıyor kutunun bendede var Ar ama evde değilim şuan ayrıntılı yazar kutuda biraz uzun hazırlanışı var
Syst33 ML0919 evet üzerinde yazıyor da hani tek öğün olarak mı veriyordunuz yoksa emzirdikten sonra mı onu anlamadım