arzu76 moral bozmak gibi olmasın ama 11 aylık olacak kızım ve yapışık ikiz gibiyiz odadan çıktığım an ağlar, hangi odadausam emekleyerek gelir sonra bacaklarıma yapışıp ağlar kucak ister yani özellikle mutfakta, tezgahı göremediği için merak edip kucak istiyor mutfağa su içmeue bile girmeye korkar oldum, demem o ki alışmaya bakın, ben bazen işlerimi kanguruyla hallediyorum artık ağırlaştı ama başka çare kalmıyor, evet ağlamaları içimizi sızlatıyor ama bazen de çare olmayınca siz tuvaletinizi yapana kadar mesela ağlasa hiçbir şey olmaz merak etmeyin ama anne yüreği dayanmıyor tabi orası ayrı ♥️