Şu an bebeklerde Rsv denen bir salgın var canım profilime girip bakabilirsin kaç gündür biz de bununla uğraşıyoruz belirtiler benzer hırıltı öksürük ama boğulurcasına iştahsızlık dopdolu burun öylw ki nefes alamıyor hastanede yatıyoruz dünden beri buharlar oksijenler antibiyotik ağızdan alıyor bugğn damar yolu da açıldı sıvı kaybı sebebiyle serum da alıyor böyle bir süreç doktorunuza şaşırdım öyle diyip göndermesi tuhaf bizde de ateş yoktu ama doktor direkt rsv olabilir salgın var dedi bize kaç gündür uğraşıyoruz işte..