Kızlar bebeğim 2 aylık dün gecede huzursuzluk yaptı çok ağlıyor gazdan dolayı ne yapmalıyım şimdide öyle yapmaya başladı keyfi çok yerindeydi aslında. Herseyi denedim çığlık kıyamet ağlıyor. Normalde gazkolik değil yani çok rahat çıkarıyordu gazını dünden beri 2 aydır anlamadığı kadar ağladı. Gün icjn dede keyfi çok yerindeydi