Merhaba bebeğim yeni dört aya girdi aşırı derecede mama içiyor ne yapmam gerekiyor bilmiyorum 150 cc veriyorum biberon çıkınca ağlamaya başlıyor üç saat idare ediyor bizi 150 cc ama mama çok çabuk bitiyor başa çıkamıyorum sizin bebeğiniz ne durumda neler yapıyorsunuz ?