Hanımlar kızım 1 yaşında bir aydır ağzını açmıyor sadece makarna yiyor sadece.. gerçekten psikolojim bozulmaya başladı onu yediricem diye uğraşmaktan ben aç kalıyorum gurbetteyiz hiç desteğim yok artık hasta olmaya başladım. Önüne koyuyorum 1 kaşık alıyor bitti gerisi ağlama yere fırlatma vs.. dktor hiç zorlama dedi ee nasıl büyüyecek yemeden ? Bana akıl verin.