ugrk bizde aynı önce başka hastaneye götürdüm ciğerleri temiz dedi bişey veremem sadece calpol ver dedi ama çocuğun öksürük var balgam var eve geldim serum fizyolojiği buhar makinesine koyup verdim burnunu temizledim baktım olmuyor başka bir hastaneye götürdüm orda bana demezler mi yatırıcaz bebeği ben neye uğradığımı şaşırdım zaten kan alırken kaç yerini deldiler canı yandı çocuğumun oturdum ağladım dayanamadım 😢 5 gün yattık hastanede bizde. Serum hava burnunu temizliyorlardı günde 2 sefer hortum sokuyorlardı, ağızdan antibiyotik verdiler Allah’a şükür iyiyiz şimdi evdeyiz ilaçları da bitti , inşallah sizde en kısa sürede iyileşir siniz 🤲😊