kubalm Bebeğim çok istahsiz hiç bir şeyi severek yemiyor asla ağzını açmıyor nasıl asabilirim bunu.Doktora götürdüm zorlama yemesin diyor 😒 var mı tavsiyesi olan
Aysun_01 kubalm bende burda bekliyim bari aynı durumdan muzdaripim iştah şurubu önerisi olan var mı ?
Elif34nur kubalm trendyolda ravla var mor meyveli karışım ve yüksek propolisli zeytinyagi iştah açiyor yorumlarida baya iyi
gamzefnan kubalm Ravla mor meyveli karışım,hastalanmayacak çocuk Instagram hesabında atom tarifi var.Onuda deneyin derim.Ravla zeytinyagi.Bir de mollers balık yağı.Bunlari benim doktorum Gerçekten iştah bağışıklık kg boy hepsine mükemmel etkileri var
Oglusumunannesii kubalm ben çizgi film izleterek yedirmekten başka hiç bir çağre malesef bulamadım. Ama kalabalıkta herkes sofradayken vs yemekten çok hoşlanıyor o yüzden ümidim kreşe gittiğinde bu alışkanlığın düzelmesi :)
happyy_momm Bende burda bekliyim 14 aylık aynı durum bizdede var hiçbişey yemek istemiyor bu aylarda normal diyorlar ama yinede çok üzülüyorum