Merhaba anneler 2 ay 5 günlük erkek bebeğim var ve ilk çocuğum tecrübesizim yani öncelikle oğlum gaz problemi var ama rahatlamıştık sab simplex ve biogaia ile geçen hafta çarşamba aşılarımızı olduk ilk gün uyudu çok ateşi de olmadı bende müdahale etmedim huzursuzluğu var sürekli ağlıyor ağlayarak uyanıyor ve asla uyumak istemiyor sürekli sallanarak uykuya dalmak istiyor bebeğim hiç böyle değildi gündüz güzel uyurdu akşam kolik nöbetleri olurdu şimdi huzursuzluğu ve bu halleri aşıdan mı yoksa atakta mı bilemiyorum benim gibi olan anneler var mı görüş ve önerilerinizi bekliyorum beklenen doğum tarihinden 23 gün önce doğdu benim gibi atak olayını anlamayan var mı şaştım kaldım ve üzüntüden kendimi yiyorum acaba bir ağrısımı var bir derdimi var diye 🤦♀️