Şey, kolay tarama spreyi almıştım. Bide kolay tarama tarakları var. Trendyolda çıkıyor hemen. Onunla tarıyordum. Sonra sprey bitti. İçine su doldurdum. 2-3 fıs sıkıyorum. Birebir aynı işlevi görüyor 😅😅 benim kızımın saçları da heeerr sabah aşırı dolaşıyor. Yumak oluyor. Ama azıcık suyla hemencecik taranır. Spreye gerek yokmuş