funda94 Merhaba anneler, ek gıdaya geçtik Pürelerin içine koymak için hangi zeytin yağ Almalıyım. Bizim kullandıklarımızın asiti yüksek olduğundan kullanamıyoruz. Öneriniz nedir e bebekte sadece kristal marka var iyi midir?
funda94 linosunannesiiii teşekkürler hakiki biz de yeni aldık kilosu 300 den 25 litre Ama asitik düzeyinden dolayı bebeklere olmuyor 0.1-0.2 olması lazım
linosunannesiiii funda94 baya uygun almışsınız benımde bebişim üç dört gun sonra gececek ben kendi yağımızdan vereceğim en azından içeriğini biliyorum fabrikasyon hiçbişi vermeyi düşünmüyorum
papatya_18 linosunannesiiii bende kendi yağımızı kullanmaya başladım bebişe inşallah bi zararı olmaz en azından doğal diye düşündüm
Gzm__ gamzefnan çok zaman geçmiş kusura bakmayın cevaplamak isterseniz kg yapıyor derken dediğiniz marka zeytinyağı kilo mu aldırıyor yani
linosunannesiiii papatya_18 bizim bugun dr kontrolumuz vardı zeytinyağ kullan dedı ayrıntı vermedi demekki asitlik zart zurt önemli değil ki zaten kendi yediğimiz ağaçtan toplanan bizim zeytınımız edremitten fabrikasyon olan üründen çok çok iyi
aliceinwonderland funda94 og natural markasının zeytinyağını aldım bayağı iyi bence şans verebilirsiniz