Bebeğim 4 aylık bir iki aya odasını ayırmayı düşünüyorum ama herkes erken diyor ama sese çok duyarlı gündüz güzel uyuyor ama gece bizim sesimizden dolayı rahat edemediğini düşünüyorum sürekli uyanıyor siz ne zaman ayırdınız odalarınızı ne gibi zorluklar yaşadınız?