Hulya12 canım 3.ayina kadar kızımda öyle hep bir tarafina deviriyordu.resimlerde de yüzü sis gibi çıkıyordu .ablam korkuttu beni.boyun kısalığı olabilir diye,Dr a gittim gösterdim hiç birşey yok dedi ki başını tutmaya başladıktan sonra bir daha devirmedi.cok küçük 3.ayindan sonra tekrar bakın devam ederse Dr a danışabilirsiniz.