Kızımı oyun grubuna yazdırdım 29 aylık yani 2 yaş 5 aylık. Şimdiye kadar 4 kere gittik, yeni başladık sayılır yani. Kızım karakter olarak çok inatçı ve başına buyruk hep kendi dediği olacak olmazsa kıyameti koparıyor birazda sendrom yaşıyoruz sanırım,.. oyun grubunda herkes çember halinde otururken benim kızım oturmuyor orda gördüğü dikkatini çeken başka oyuncakları karıştırıyor birde çok meraklı bir yapısı da var zaten.. örneğin öğretmen hediye hazırlamış çocuklara giderken vermeye bizimki daha başlarken onları dolabın üstünde gördü ortalığı yıktı hemen istiyorum diye.. söz dinlemiyor.. sıraya girmeli bi oyun oynandı herkes sırayla top atacaktı bizimki sırada beklemeden en öne geçti ve diğer çocuklara da izin vermedi kendi atmak istedi hep ben tabiki müdahale ettim. Sadece masada oturarak yapılan etkinliklere güzel katılım ve uyum sağladı el becerisiyle alakalıydı onlarda. Evde veya dışarda bu kadar uyumsuzluk yapmıyor sebebini anlayamıyorum yardımcı olabilecek biri varmı normal mi bu