eliiifogz Kızlar bebeğim 18 günlük bir türlü kilo alamıyor mamaya başlattı doktor bide süt sağımı yapabilirsin dedi ama çevremdeki kişiler göğsünü kurutur olan sütte gider diyor siz süt sağımı yapıyor musunuz işe yarıyor mu süt arttırmada
mutlukoala eliiifogz 5 aydır sağıyorum kesintisiz bana da öyle dendi moral bozmaktan başka bir şey değil. Şöyle diyim düzenli sağım ve 5lt su tüketimi yaptım sadece. Bebeğim 5 aylık. Küçük 3 katlı buzluğum ve buzdolabımın buzluğu full dolu. Artık dökmeye başladım öyle diyim:)
gurbetteanne10 eliiifogz 8 aydır sadece sütümü sağarak veriyorum banada ozamanlar sütun gidecek vah vah diyorlardı hiçte gitmiyor sağdigin sürece geliyor hiç strese girme mama vereceğine sağıp ver ben böyle yaptım kilo alimida maşallahı var oğlumun
arbcummu eliiifogz tam tersi sütünüzü arttırır hatta emzirdikten sonrada sağım yapın deniliyoru ben sağım ile besliyorum hiçte sütüm kurumadı hatta sadece bebeğin emmesi ile gitseydim o zaman azalmaya başlamıştı şimdi tam boşalttığım için süt üretimi de artıyor
gurbetteanne10 eliiifogz bir kere alıyorsun öyle düşün mama ya vereceğine pompaya vermiş olursun şimdi az içiyor olabilir ama büyüdükçe kutu kutu bitecek parasını geçtim anne sütü her zaman daha sagliklidir lansinoh elektrikli pompa kullanıyorum
gurbetteanne10 eliiifogz buradan post aç satan kişiler oluyor ben sütümü kesseydim gonderirdim sana ama kullanıyorum maalesef 😓
arbcummu eliiifogz wee manuel ile sağım yapıyordum çokta güzel iş görüyor sonra lansinoh eller serbest aldım yeni
eliiifogz gurbetteanne10 teşekkür ederim düşünmeniz yeterli trendyolda kiwi elektrikli pompa var o nasıl sizce bakar mısınız bi
gurbetteanne10 eliiifogz kiwi markası dayanaklı değil canım iki saatte bir akraba olacaksın makineyle lansinohi dolap hesabından çok uygunada satıyorlar yıkarsın bide kaynatirsin istersen ordan al
gurbetteanne10 eliiifogz burda bile satıyorlar alan oluyor kaynatirsan bir sorun olmaz bence ama biberonunu yeni alırsın ayrı satılıyor zaten bebeğin için en iyisini sen bilirsin tabi
eliiifogz gurbetteanne10 son birşey sorucam lansinoh manuel pompa nasıl sizce elektrikliyle aralarında çok fark varmı
gurbetteanne10 eliiifogz olmaz mı hemde çok manuelle baş edemezsin paranda boşuna gider elektrikli çok rahat beş dk da sağıyor ama manuelde elinde derman kalmiyor hemde vakumu çok kuvvetli değil zaten bu sağma işi çok sabır işi Allah yardımcın olsun