Merhaba herkese, bebeğim 4 ay 11 günlük. Doğduğundan beri hipp organik mama kullandık. Aynı zamanda anne sütü de alıyor. Fakat dün geceden beri içtiği mamayı 1 saat sonra kusmaya başlıyor. Neden olabilir acaba yaşayan var mı şimdiye kadar bir problem yaşamamıştık