mutlukoala uv korumalı uzun kollu mayolar tavsiye ediliyor. Ama ben kızıma sadece üst bikini almıştım, altına zaten mayo bez giydirmiştim, bir de gölgelikli simit almıştım. Bol bol güneş kremi sürmüştüm ve havuz harici güneş altına çıkarmamıştım. Yanık olmadı. Uzun kolluyu giydirip çıkarmak da zor olur diye düşünmüştüm zaten mayolar dar oluyor