Esinaydinanan 2 ay sonra regl oldum. Regl bitti, 20 gün de ara kanamalar oldu. O bitti tekrar tegl oldum 😅 3. Aydan sonra düzene girdi ama hala tam düzenli değil. Bazen 2 ay olmadığım oluyor yani. Bazen tam düzenli giderken bazen düzeni bozuluyor. Neye göre oluyor onu çözemedim henüz