mutlukoala Benimki doğduğundan beri 0+ tek akış kullanıyor. 3+aylık tek akış veriyorum almıyor. Şu an 5 aylık. Bebeğe göre değişiyor bence. 6+ aylık uç da var. Onun deliği kontrollü değil direkt delik var. Ona geçmeye korkuyorum bu nedenle de