Kızlar 2 kızım var biri 5 yaşında diğeri 9 aylık, ilk başta büyük kizim hasta oldu öyle böyle deil ateşi falan 39 dereceyi gösteriyordu 2 gün sonra kucuk kızım hasta oldu hemen acile gittik büyük kıza birsuru ilaç verdiler küçük kizimada domuz gribi testi yaptılar negatif çıktı ama negatif çıkabiliyor dendi ve antibiyotik ve domuz gribi ilacı verdiler sizden rıcam hafife almayın 1 haftadır neler çekiyorum cocuklarımız bizim herşeyimiz 💘