rizelim53
Bu uygulamadaki ilk postuma bakarsan eğer aynı soruyu ben de sormuştum bebeğim 14 günlükken 😂 Hala bana yapışık olmak istiyor ama artık daha fazla yerde zaman geçirmeye çalışıyoruz. Yavaş yavaş düzen de oturmaya başlıyor. Endişe etmeyin, hepsi geçici 🤗 Bana tadını çıkar demişlerdi hep, bol bol sarıl, öp, kucakla ve kucağında uyut çünkü bu günler geçince bir daha o gelmek istemicek dediler. Öyle yaptım hala yapmaya çalışıyorum. Evet bazen çok bunaltıcı olabiliyor ama geçiyor. O yüzden ben de aynı şeyi sana söylemek istiyorum, keyfini çıkar, bol bol sarıl ve kucakla 🤗