arnka_mommy Vajinal Doğum yapalı 62 gün oldu kesi bölgemde ağrı var aynı durumu yaşayan var mı iz falan kalmadı 4 gün önce regli leke gibi geldi sonrasında ağrı oluştu anlamadım
arnka_mommy majkoniyan ayakta iş yapamıyorum sizde de aynı mı durum , neyden kaynaklanıyor acaba doktorunuza sordunuz mu hiç günlük hayatımı çok etkiliyor bebekler ilgilenmekten başka hiç bir şey yapamıyorum 😒
ogretmenanne2024 arnka_mommy çok normal ben 2 3 aya kadar ayakta fazla duramadim şimdi 5 aylık bebeğim ağrı sızı yok sadece cömelince çok hafif bir ağrı oluyor ama rahatsız edecek kadar değil
majkoniyan arnka_mommy Ben oturamazdım hızlı hareket edemezdim. 40 gün yalnız bırakmadılar sağolsun o zamandan sonra zaten iyileşti baticon ve verdiği diğer ilaçlarla birlikte. Ama aşağıdaki yorum yazan hanımefendi gibi benimde çömelince sızlıyor ama çok şiddetli değil tabi hafif ama anlıyorsunuz yani
arnka_mommy ogretmenanne2024 Normal ozaman bu durum benim dikiş yerlerim kabarmış hafif batikon uyguluyorum biraz iyi geliyor umarım geçer aşırı zorlanıyorum 😔
arnka_mommy majkoniyan Annem hala bende iş yapamadığım için birde demezler mi normal doğum en kolayı hemen toparlıyorsun kaç ay oldu hala kendime gelemedim
majkoniyan arnka_mommy Aaayyyyyyyyy eveeeettt o kadar çok duydum ki. Valla geçecek canım ama o epizyotomi biraz minik hatırlatacak kendini 🤭
arnka_mommy majkoniyan inşâAllah çabuk geçer deformasyonu söylemiyorum bile ilk doğumum bu soğudum resmen gebelik ten ve sonrasından
majkoniyan arnka_mommy seni çok iyi anlıyorum, ama şimdi hatırlamıyorum sancılarımı bile. Sende öyle olacaksın :)