Arkadaşlar ben çocuk gelişim önlisans mezunuyum. Lisede de çocuk gelişimi okumuştum. Şimdi asıl sorum şu bugün adliyedeki güvenlikle sohbet ettik bu boşanma dilekçe vs hep yardımcı olmuştu abi sağolsun. Bana dedi ki kpss gir. Sonra düşündüm dedim ki harbiden neden girmiyorum? Girebilir miyim nasıl gireceğim başvuru süresi ne zaman sınav ne zaman bana mala anlatır gibi anlatın kafam o kadar dolu ki internetten araştırsam bile okduğumu anlamıyorum bildiğimi de unuttum