Merhabalar dün oğluma öglen yemeği olarak dünden kalma tavuk çorbasini icirmek istedim ama hep reddetti normalde iştahsız bir cocuk ama en sevdigi corba yani her zaman icerdi bi iki zorlayim derken kustu malesef corbanin tadina baktim normaldi. Sonrasinda oyle uykusuna daldi uyandiginda çok kötü kokulu ishal olmustu ve rengi de krem rengi gibi açık bi renkti. çorba dokunmustur diye dusundum. Kalan corbayi hep döktüm .cok evham yapmadim ama takip edeyim dedim. Bugun de ayni sekilde ogle uykusundan uyaninca dünküne gore bi tık koyu olan yine krem rengi bi ishal vardı. Üşüttümü diye dusunuyorum ama ateş halsizlik yok kusma da yok dün harici yarın doktora goturecegim ama sizlerede sormak isterim ayni durumu yasayan var mi?