Benim kızım da aynı böyle ben çocuk cerrahiye goturdm dedi ki keselim dil bağı sonra neyse grip die erteledm çocuk diş doktoruna goturdm özele kesnlkle kestirme dedi ileri de ana dişleri çıktığında o boşluk kapanacak ztn bu yüzden kestirme dedi süt dişleri dokuldgu zmn yeni dişler ciknca dudak da düşme olabliyor gerek olursa ozmn kestirirsn demişti bende ellemedm valla ztn kızım emmesi fln iyi sorn olmuyor