AsyaUlku minnacık da bebek, Allah şifa versin çok geçmiş olsun, o kadar haklısınız ki, eşime şöyle böyle diyorum sen de doktora gitmek için bahane arıyorsun diyor. Aklımızda kalmasın diyorum kontrol iyidir oralı olmuyor yine iş bana düşüyor anneler de olmasa bebekler ne yapar 🥹