eflininannesi55 bende aynıyım emerken çok acıyor süt olmadığından sanırım, yarım saat olmadan meem diyor sürekli gece bir iki saatte uyanıp emmek istiyor, kendimi kötü beceriksiz hissediyorum göğsüm scıyonca sinirleniyorum kendime süt artırıcı şeyler yemiyorum