Benimde 4 aylık bebeğim var. Salı günü bende ateşim 37 ile hastaneye gittim. Doktor emzirdiğim için uygun serumları verip gönderdi test yapmadı. Fakat aynı gece soluksuz 38 39 larda ateşim seyretti. Direnebildiğim kadar direndim çocuğu emzirmek için ama taa ki bu gece sabaha karşı 39 derece ateşle bayılma noktasına gelene kadar. Acile gittim influenza testim pozitif çktı. 12 saat boyunca bugün emzirmedim. Sağma yaptım sütleri döktüm. Akşam emzirmeye başlayacağım. Siz iyi değilseniz eğer bebeğinize hiç bir faydanız olmuyor. İllet bir hastalık ki süründürüyor insanı.