Birseysorucaktim Bebeğimi karın şişliğinden doktora götürdüm gazı var dedi, sancısı ağrısı yok şükür ama nasıl geçer başına gelen var mı ? Karnı davul gibi şiş
Leylamoznur Birseysorucaktim benin kızım 15 ayına kadar gazlıydı mamayı azalttık süt ve süt ürünlerine alerjisi vardı onlar ortadan kalkınça sorun bitti acaba bir besin ondan alerji gibi bir durum yapıyor olabilir mi
crzyanne Birseysorucaktim benim oğlum da 2 buçuk yaşında hâlâ öyle doktor aburcubur verme 3 4 yaşına kadar düzelir demişti bide bağırsak tembelliği var oğlumda ırsi demişti doktor
Birseysorucaktim Leylamoznur alerjisi vardı zaten ama geçti alerjik şeyler ama yine de yemez zaten süt ürünleri vs sevmiyor
Birseysorucaktim crzyanne hangi bölüme gittiniz doktora acaba, kakası falan nasıl ishal.kabiz vs oluyor mu
crzyanne Birseysorucaktim çocuk doktoruna gittim bide çocuk gastroenteroloji gittim sürekli kabız ishal çok nadir