anneann Hanımlar haydi bu postun altına doktorların faydalı duymadığımız önerilerini yazalım herkes faydalansın… çocuğunuzun ateşinin düşmesi için sol koltuk altından kasiga doğru inen bir damar var orayı soğutursanız ateş düşer demişti bir doktor
Sunismyson anneann linçlenicem gibi ama doktorunun dediği 1 yaşına kadar emzirmen kâfi bundan sonrası düşkünlük olur alacağı bir besin yok artık emerek demişti.
UrbanMom Sunismyson bende oğlum memeyi reddediyor dediğimde mama ver o zaman demişti. Oraya gitmeyi bıraktım ama meme reddi yüzünden sütüm kesildiği ile kalmıştım. Bir yaştan sonra hadi benimki emmiyor devam sütü vermeye gerek yok demişti ama anne sütü 1 yaş yeterliyi ilk kez duydum
defnevedoruk bisenakillisinzaten bisusbe_ ahahhaa ben doktorların önerdiği faydasız şeyleri yazalım diye okumuşum
[silindi] Ben de kalça çıkıklığı için doktora götürmemiştim. Burda birkaç kişi sağ olsun götür dediler 4 buçuk aylıkken götürdüm doktor direkt ailede var mı dedi yok dedim. O zaman yoktur dedi 😂 yine de ultrasonla bakalım bari dedi ve yokmuş. Şaşırmıştım yani genetik olabiliyormuş kalça çıkıklığı 🤷🏻♀️
Sunismyson imaddesi AnnaGloria bir de sağlık sebebiyle kullandığım ilaçlar yüzünden emzirmeyi bırakmak zorunda kaldım aslında birkaç ay daha emzirmeyi düşünüyordum tam 1 yaş gününe denk geldi yani🥲
uykusuzanne__ PdEsila haha valla aynen başlıkları bazen yanlış okuyorum posta giriyorum sonra anlıyorum 🤦🏼♀️😆
hepyerdeyizz uykusuzanne__ Yanlız değilsin djdjd bende neeeee yuh diyorum posta giriyorum bambaşka bişey cikiyo😂😂😂
[silindi] bisenakillisinzaten bize de dediler özellikle sağlık ocağındaki hemşire trip attı ben 2 aylıkken götürün demedim mi falan diye manyak karı 😂
[silindi] bisenakillisinzaten hiç işte 😂 neyse postu sabote etmeyeyim gerçekten bilgili biri gelip bişey yazar şimdi altta kalmasın 🥰🤍