uykucukoalaa ben adetimin ilk başladığı zamanlardan beri aynı şeyleri yaşıyorum senelerdir yani hatta birkaç aya bir bayılıyorum midem bulanıyor gözümün önü kararıyor ağrıdan düşüyorum olduğum yere ve o birkaç dakika bende yok oluyor 😬Defalarca farklı doktorlara gittim hiçbir problem yok kist vs. Tamamen yapısal olarak böyle olduğunu ağrı kesicilerle hafifletöeye çalışmamı söylediler. Yine de her ihtimale karşı muayene olun tabiki,bende bir problem yok belki ama sizde vardır bilemeyiz. Gittiğim doktorlardan biri de düzenli magnezyum vitamin almamı,kasılma şiddetini azaltacağını söylemişti bu ara da ama ben kullanmıyorum siz kullanırsınız belki 😅