yeniannee5 Merhabalar Avent suluğumuz var fakat ucunu koparmış oğlum, ayrıca sağa sola yattığında akıtıyordu da. İçinin pipeti satılıyordu artık hiç bir yerde yok🙄 Şimdi 2 yaşında nasıl bir suluk almalıyım? Marka önerisi varsa şimdiden teşekkürler 🌺
minikmucizemaak yeniannee5 Avent bende de akıtma yaptı bir arkadaşım munchkin övüyordu beğenmişti onu aldım bende şuan akıtma sorunu yok
MeteNaz yeniannee5 benimkide 4 yaşında yine ucunu kopardığı için bu sefer ucu sert koparılmayacak bir suluk aldım. Çok güzel. Uzspace fiftyfifty pipetli (ısırılmaz) model de bu. Çok şık. Hemde 440 ml. Öyle büyükte değil önceki 270 mldi parka gitmeden yolda bitiyordu. Bu daha iyi bakabilirsiniz
potter34 yeniannee5 Avent öyle ya tekrar yeniden komple almazsanız parçaları satılmıyor çok saçma. 2 tane avent suluktan sonra artık munchkin‘e geçtik çok memnunum her türlü açıdan su içilebiliyor asla damlatmıyor