Aslında bu mama olayı bebekten bebeğe değişiyor deneye deneye buluyorsunuz bence ben ilk aptamil kullandım sevmedi gaz kusma yaptı sonra aptamil conformil kullandım yine gaz yaptı hip organik dedi doktor onu da sindiremedi kustu bebelac aldım aynı 2 aydır sms comfort kullanıyorum bebeğim sevdi kıvamıda anne sütüne yakın